Tagowanie po stronie serwera z Google Tag Manager – lepsze wyniki dzięki optymalizacji działań marketingowych

Zapraszamy w pierwszej kolejności do zrozumienia na czym polega działanie narzędzia Google Tag Mager, jakie zadania spełnia co daje i dlatego najlepszym rozwiązaniem jest Google Tag Manager Server Side.

Tagowanie po stronie serwera za pomocą Google Tag Manager Server Side ma kilka zalet:

  • Szybsze ładowanie strony: Tagowanie po stronie serwera nie wymaga wczytania dodatkowych skryptów na stronie, co może przyczynić się do szybszego ładowania strony.
  • Lepsze działanie na urządzeniach o niższej mocy obliczeniowej: W przypadku urządzeń o niższej mocy obliczeniowej, takich jak smartfony z niższej półki cenowej, dodatkowe skrypty mogą spowalniać działanie strony. Tagowanie po stronie serwera może pomóc w uniknięciu tego problemu.
  • Możliwość lepszego dostosowania danych do potrzeb marketingowych: Tagowanie po stronie serwera pozwala na lepsze dostosowanie danych do potrzeb marketingowych, ponieważ można je przetwarzać i przygotowywać na etapie serwera zanim zostaną wysłane do narzędzi analitycznych.
  • Możliwość lepszego zabezpieczenia danych: Tagowanie po stronie serwera pozwala na lepsze zabezpieczenie danych, ponieważ skrypty nie są wczytywane na stronie i nie są widoczne dla użytkowników.
  • Możliwość lepszego dostosowania do ograniczeń narzędzi analitycznych: Niektóre narzędzia analityczne mają ograniczenia dotyczące ilości danych, które mogą przechowywać lub przetwarzać. Tagowanie po stronie serwera pozwala na lepsze dostosowanie do tych ograniczeń poprzez przetwarzanie danych na etapie serwera.